13 Temmuz 2013 Cumartesi

PleaSe !!!

 Malumunuz bizim kuş dünyaya geldiğinden buyana dillendirip durduğum tek bir konu var . UYku UYku UYku . Hâl böyle olunca sinek vızıltısı bile çok önemlidir bizim evde . 
Neler denedim neler .
 Şu ''Nasıl alıştırırsan, öyle gider '' tezini tamamen çürüten bir bebeye sahip olduğum doğrudur.
Her yolu denesen neolur ki ??? Belliki tümüyle annenin kalitesiz uykusunu almış bünyeye genlerle .
Huzurlu , dingin , sessiz ve loş bir ortam gerekli bize . Elimizden geleni yapıyoruz yapmasınada ,dış güçleri engellemek zor oluyor doğal olarak .

 Birde uyarı tabelası gerekliydi bize . Tabi ben erteleye erteleye yine bugünlere geldik.
Benim kuzu her uyuduğunda o zil sesini duyduğum anda kan beynime sıçrıyordu. Tüm söylemlerim boşa gitti durdu . Umarım artık dikkat çekici bir yöntem olmuştur .

 Kara tahta boyası ile birçok uygulama gördüm bloglarda , pekte sempatik gelmişti . Ama tabi bizim en büyük problemimiz olan zaman darlığından erteleyip durmuştum . Hoşş ne yapıcağımıda bilmiyordumya , bahane oldu .
Daha önce hazırladığım bir kapı süsünün orta kısmından kalan kontrplakla yola çıktım .
Bursa'da yaşayanlar Ulucami'nin yanında bulunan incik , boncukçularla dolu olan hanı bilirler , orda minik ahşap objeleri görünce bayıldım şirinliklerine .
Sonrasındada böyle birşey çıktı ortaya .


 Öncelikle kara tahta boyası incelik gerektirmeyen bir uygulamaymış onu belirteyim . Zemine hemen uygulayıverdim . Sonrasında ahşap objeleri sıcak silikonla ile tahtanın üzerine yapıştırdım. Evde bulunan taş ve yapraklar ve dergiden kesilen bi su birikintisi , ve en önemlisi mesajımızıda yazdıktan sonraaaa
tatatatataaaaa yeni kapı süsümüzz. 
Lütfen ama artıkk lütfennn .

Bu arada ben mutlu mesut gelinlerle görüşmeye devam ediyorum .
Mayıs gelinleri için ATÖLYEMANİA bir tık.

Mutlu bir haftasonu diliyorum .

11 yorum:

Nesrin dedi ki...

sper bir fikir olmmuş :))
tüm sinekler , telefonlar, ziler çalmayınnnnn!! uyuyan var ;)

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler Nesrin :)

Mutlu Eller dedi ki...

Fikir süpermiş:) Ne değerlidir o uyku saatleri iyi bilirim:)
Çok güzel yapmışsın:)

adaşehir dedi ki...

Harika bir fikirmiş cidden. Bu arada Allah'ım analı babalı büyütsün inşallah. Ben en son bıraktığımda henüz doğum yapmamıştın yanlış hatırlamıyorsam :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

hem fikir hem uygulama güzel olmuş.ellerinize sağlık.

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürler Semi'cim
evet her dakikası pek kıymetli

Elifinelizi dedi ki...

Teşekkürler :)
aminn inşaallahh . Amannn uzun bir süre olmuş gerçekten :)iyiki gelmişsin öyleyse

herşeyin bişeyi var dedi ki...

elbette ki görselliği böyle değildi ama 15 sene önce benim cadı dünyaya geldiğinde ben de böyle bir çözüm bulmuş ve uygulamıştım...tefe koymuşlardı beni :( bunu benden başka birilerinin yapmış olması içimi rahatlattı..uygulama çok hoş olmuş sağlıkla büyüt bebeğini... blogunu balköpüğünün bugünkü yayınında öğrendim ve hemen dalış yaptım hihii ;) seni de beklerim :)
http://mrlgrck74.blogspot.com/

Ebygale dedi ki...

becerikli arkadaşım benim, çok güzel olmuş, ellerine sağlık:))

Bak Bu Harika dedi ki...

Bizimde kızımızı kucağımıza almamıza haftalar kaldı. Önerilerin işime yarayacak. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

Kuzununannesi dedi ki...

canım benım bızım evın kapısında da da var not hatta zılın uzeırnde hemde ılk aydan berı.senınle aynı fıkırdeyım..nasıl alıstırrsan tezı bızde de curudu..gece gunduz ayırt etmek ve los ortam bırde sessızlık gerek bıze.yoksa kuzu anında uyanıyor..sanırım benım kuzumdan bır tane daha yetısıyor:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...