22 Mart 2013 Cuma

Emiş gücü

2 aydır süre gelen şu diş teraneleri yüzünden başımız fena halde dertte . Ne varsa ağzımızda . Hergün değişik bir neseneye şahit olmak mümkün . Bugün ise bir filin hortumu takılmış bu süper emiciye . Ayırmak ne mümkün . 
Sordum soruşturdum bir bilene değilde bilenlere cümlealeme tücrübelilere .Bu olay böyle ceyran edermiş ha bugün ha yarın derken 10. ayda bile diş çıkaran oluyormuş . Yani bu belirtiler aylarca sürüyormuş . Vay halimize öyleyse .
Bu fotoğraflardan dolucak arşivimiz.
Ayak parmaklarımızda payına düşeni almışş çoktan . 
Yalnız olduğunu düşünüp , işini sessizce halleden kuzu beni görünce gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi dona kaldı öyleyce .
kızgınlığa bakk kızgınlığa neymiş efendim kahvaltısını ederken niye onun fotoğraflarını çekip rahatsız ediyormuşum . Fotoğraf makinasını görünce kendini poz vermek zzorunda hissettiğinden aynı anda iki işi birden yapmak ona keyif vermiyormuş baba baa baa bak .
Kaşıkla yiyince kendini adammı sandın !!!
 Evet Aras oğlan kendini adam sanıyor . Biberonu görünce beni ,şimdi kaşığı görüncede biberonu bırakan bay bilmişe Milupadan hediyeler geldi.
Beyimiz tam bir milupa canavarı oldu çıktı. Biliyorum birçok kişi kendi hazırladıklarımızın daha doğal olduğu konusunda hemfikir. Lakin aciliyetli , yada imkansızlıkların olduğu durumlarda can kurtardığı kesin .Gece için hazırladığım muhallebiler inanılmaz lezzetli . Birde sütlacımız varki . Sanırım tılsımlı bir yanı var ,yada bizim bebeye hitap ediyor tadları .
Milupaya burdan kocaman sevgiler .
Çokmu reklam gibi oldu . Yok yok tamamiyle içsel bir teşekkür. 
Bir haftayı daha devirdik . 
Özetle emiyorum , büyüyorum .
Mutlu haftasonları.

7 yorum:

Handan dedi ki...

Kalsiyum vermişti doktorumuz, onu mamasına karıştırıp içirdiğimde sanki diş çıkması hızlanıyordu, doktora danışılabilir belki :) Beni dentinoks sürdüğüm emzik kurtarmıştı, huzursuzlandıklarında onu veriyordum, dişlerini rahatlatıyordu, hatta emzik kullanmayan Bilgiç bile emmişti o dönem, sonra çıkan dişlerle parçaladıydı onları o başka :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ayaktan başladı demek :) kızgın resmine bittim

sergun dedi ki...

hakikaten o diş çıkarma ne uzun sürüyor. biz de epey beklemiştik, bu hafta kesin çıkar, olmadı, bu ay sonuna kesin çıkar diye diye ilk
2 dişi birden 8 aylıkken çıkmıştı

Meyra dedi ki...

oyyy kızgın bakışlı kuzu yaaa:)) maşallah Elifcim...O dişler çıkınca tavşan olunca daha bi sevimli olacak esas o hallerini bekliyorum ben:)

Unknown dedi ki...

Çok tatlı maşallah :) Diş çıkarma zamanları biraz zor ama fotoğraflara yansıyan detayları çok sevimli :))
evleniyorumm.blogspot.com

vintageduygular dedi ki...

Ooy bu ne tatlilik! Yerim seni kücük prens. Masallah kuzuya ;)

Saadet dedi ki...

Ayaklara kadar gitti demek ki.. napsın ama çok huzursuzluk veriyormuş bu dönem bebişlere.. Tez zamanda görelim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...