23 Ağustos 2012 Perşembe

Tembel hamile sitili

 Ne demiş atalarımız ''Büyük lokma ye büyük söz söyleme ''
Ben ise oldukça büyük konuşmuşum .'' Gün gelirde karnım küp gibi şişerse kendimi asla salmıyacağım yine eskisi gibi bakımlı olucağım  '' diye naralar atan bir ben vardı benden içeri .Sıcaklarında iyiden iyice çökmesiyle bırak bakımlı olmayı giyinip bir yerlere gitmekmi işkenceden farksız . Birde benim gibi homeofis çalışıyorsanız paçozzlukta sınır tanımazsınız. Hâlbuki kendime güzel güzel ciciler dikicektim ben . Temmuz ayına kadar yoğun çalışma , sonrasında tadilat sonrasındada sıcaklar derken herşey önemini yitirdi . Bi gayret hazırladıklarımı paylaşmak istedim .


Neon kumaş bulmak imkansız bende pazardan bulduğum bir tişörtü ve üzerindeki klasik arabalara vurularak alığım kumaşı kullanarak ,

Şimdilerde kullanamadığım tuniği elde ettim .

Çok ilginçtirki daha 2 aylık hamileyken hiçbir kıyafetime sığamaz hale gelmiştim . Sonraları normale dönsemde artık dolbımdakiler için çok geçti . 
Bu tuniğide Bursalı blogerların toplantısında giymiştim .

Göbişle büyüyen sihirli elbise , geçtiğimiz yıl bu hallerdeymiş şimdilerde ise pileler sonuna kadar kullanılayor . 

Offf elbise güzel hoşta içindeyken duygularım tarifsiz.

Fazlasıyla bol diktiğimden arkasına lastikle büzüp , minik bir fiyonk ile kamufle ettim .

 Birde çarşı pazardan büyük beden tişörtler ,
İşin en garip yanlarından biride şu;
Normal şartlarda 36 beden , hatta ve hatta 34 beden üst giyen ben o tişörtleri elime aldığımda bunlar bana olmaz kocaman diyorum sonrasında denediğimde bazı yerlerinin dar geldiğini görünce şok etkisi yaratıyor, hâlâ kendimi minnak bişi sanıyorum galiba .

 Bir kot  ve kot görünümünde bir tayt 31 . haftaya kadar geldik .

Buyrun size 30+2 göbişi

Israrla o sırttan bağlanan üçgen inen kıyafetlerden giymiyorum . Bu ısrarcılığım ne kadar sürer bilemiyorum tabiki . Bu tşörtü diktiğimde 2 ay olmuş haliyle bir yudumda daralmış sanırım :S

 Artık alyansı çıkarma vakti geldi . Çocukluğumda kullandığım nazar boncuğunu yıllar sonra bulunca yine eskisi gibi üzerimde taşımak istedim . 

Rahatına düşkün anneden , şık cicili bicili annelere









Yalnız olmadığını bilmek , onu iyiden iyiye hissetmek ...
Hıçkırdığında , minik topuklarına dokunduğunda ...
Her anının bitmemesini istediğim....
Gerisi boşş ,, iki çaput parçası üzerine giydiğin ... 

Günün sözü;
'' Gezen tilki yatan aslandan iyidir''

23 yorum:

darkolivee dedi ki...

canımmm hayırlı olsun daha yeni öğreniyorummm, su gibi doğumlar inşallah

sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

Çok teşekkürler canım aminn inşallah

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sen kendini çok iri addediyorsun Elifcim ama hiç de öyle görünmüyorsun, çok tatlısın:))

PINKY FASHION dedi ki...

homeofis çalışsanda elbiselerinle şıklığı elden bırakmayacağın belli;))

çekiliş düzenliyorum,katılmak istersen beklerim:))

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/08/hediye-cekilisi-kozmoda.html

adaşehir dedi ki...

Maşallah yaa :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sağlığın ve keyfin hep yerinde olsun tatlım
olsun ki bebecik de mutlu gelsin dünyaya:) sevgiler

Unknown dedi ki...

bu şekilde olmanı o kadar iyi anlıyorum ki .hamile kaldığımda üzerime hiçb,rşey olmamaya başladığında,ve senin gibi dikiş işi elimden de gelemdiği için tam bir çapulcu haldeydim.etrafımdakilerde saldın kendını dıye kızarlardı .şimdi onlardan bazıları hamıle ,anlıyorum ne demek oldugunu dıyorlar.Başka bir moda giriyor insan ister istemez.Aslolan nasıl karnın ,bedenın rahatsa onu yap.
Sağlıklı bir hamılelık surecı ve kolay bır dogum gecırmen dılegıyle ,
sevgıler

Nesrin dedi ki...

merhaba tekrardan hayırlı olsun çok yakışmıştır size hamilelik , harika tasarımlarınız var , kendinize çook dikkat edin svgiler

EflHatun dedi ki...

son cümlelere vuruldum...

Yalnız olmadığını bilmek , onu iyiden iyiye hissetmek ...
Hıçkırdığında , minik topuklarına dokunduğunda ...
Her anının bitmemesini istediğim....
Gerisi boşş ,, iki çaput parçası üzerine giydiğin ...

sağ salim kucağına alasın inşallah...

Syhn dedi ki...

bi iki kıyafetle hamileliğini tamamlayan insanlar var ya ne diyosun bence çoook iyisin ;)
gülben ergen i ise hamile tarzı konusunda tek geçiyorum naçizane :D

Ruj dedi ki...

elifcim özledik seni buluşmadada göremedik. bebiş ziyaretine geliriz artık:)tabi kabul edersen:)ufaklık bir gelsinde ozaman düşünürsün kıyafet dertlerini .2 haftalık yeğenim var okadar tatlı ve masumki ablam kucağına aldığı gibi kiloymuş kıyafetmiş hepsini unuttu :)öpüyorum çok.Z.

Elifinelizi dedi ki...

canım benim o senin tatlılığın öperim kocaman

Elifinelizi dedi ki...

elimden gelen gayreti sarfediyorum :)

Elifinelizi dedi ki...

teşekkürlerr

Elifinelizi dedi ki...

amin amin herkezler mutlu olsun , keyifsiz kimsecikler kalmasın

Elifinelizi dedi ki...

çok teşekkürler güzel dileklerin için , gerçekten çok ilginç bir süreçmiş inan yorum bile yapamıyorum birçok konuda akışına bırakmakta fayda var sanırım :)

Elifinelizi dedi ki...

merhabalar çok teşekkürler güzel sözler için

Elifinelizi dedi ki...

hehehe biraz romantizm katayım dedim :D

Elifinelizi dedi ki...

evet aslında haklısın ama bi giydiğini kısa bir süre sonra giyemiyorsun yada ben öyle oldum :D onlar nasıl büyüyorlarsa gayet estetik görünüyorlar doğrusu

Elifinelizi dedi ki...

evet gelemedim başka bir programım vardı kabul etmek ne demek hep birlikte büyüyoruz ki biz :D
o günleri inşallah gördüğümde eminim bende aynı duygular içersinde olacağım bende sizi öpüyorum

Kuzununannesi dedi ki...

canım benım senın yaptıklarında sık ve cıcılı bıcılı ellerıne emegıne saglık ayrıca cok normal gorunuyorsun tebrık ederım keza bu sıcak gunlerde gercı artık serın ama hamılelık cok zo odemden dolayı masallah dıyorum sana fıstıgım

Elifinelizi dedi ki...

bu günlere gelene kadar oldukça dikkatliydim . ama şimdilerde fazlasıyla iştahlıyım :S sanırım bol su tüketmenin faydasını görüyorum

Pratik atölye dedi ki...

merhabalar...
çok beğendim tıpkı kendimi gördüm anlattıklarınızda.sanırım hamilelik haftamızda aynı ve aynı duyguları paylaşıyoruz.kendimi asla salmam dememe rağmen bu hafta öyle bir salmışımki 30. haftayla 31 hafta arasında tam 1 haftalık süreçte 2 kilo daha aldığımı görünce gerçeklerle yüzleşip duruma el koydum.yukarıdaki elbiselere bayıldım ama çook uzun süredir böyle rahat kıyafet arayışı içinde olmama rağmen pekde bulamadım açıkçası.çok güzeller en iyisi oturup dikmek olacak sanırım. güzel günler diliyorum umarım sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza...sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...