3 Nisan 2012 Salı

Kelebekler gibi

Baktımki son zamanlarda isyankarlık tavan yapmış .
Tüm taşlar üst üste bu binayı inşa etmiş hemde hiç zorlanmadan . 

Aslında
dönüp bakınca birçok şey hafiflemiş beynimde ,hatta bomboş olmuş .
hani sildik deriz ama biriktitiriz  ya gizli köşelerde.
Biriktirmez olmuşum .
Herşeyi olduğu gibi görmeyi başarmışım , olmasını istediğim gibi değil .
bu süreçte çok kez tavan yapan endişe , korku , nefret ok gibi fırlayıp gitmiş grafikten .
Anlıyacağınız hafifledim ben , basküldeki yukarı tırmanan rakamlara inat.
yükseldim yükseldim istediğim yere kondum . 
izliyorum , bekliyorum , hayaller kuruyorum engel olamadan kendime.
Bekliyorum o güzel günleri 
çİleğim ...


Çalışıyorum , çalışıyorum 
güzellikler çıkınca ortaya pek mutlu oluyorum .
Bu cici takımın deyatları için Atölyemaniya ' ya bekliyorum .
Sevgili blogcanlar geçen zor günlerdeki desteğiniz için çok teşekkür ediyorum .
Ve ttnetin 15 gündür bana ettikleri yüzünden bu kaydı yaklaşık 3 saatte tamamladığımdan , yorummuş kayıtmış bildiğin kasıyor beni .
Yinede elimden geleni yapacağım .
azimli blogcan elif

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok güzel yazmışsın canım, umutlarımız hayallerimiz hiç tükenmesin...sevgilerimle...

ELİF dedi ki...

CANIM
ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL VEDE ŞİRİN OLMUŞ

Deli Anne dedi ki...

maaşallah benim güzel arkadaşıma:)

Adsız dedi ki...

kutlarım seni ;) hem hafifleme çabandan hem de şu aşağıdaki şirin şeylerden ötürü ^^

AsOrTiK dedi ki...

her neyin hayalini kuruyorsan en kısa zamanda gerçekleşsin canım...
puantiyelelir harika:)) eline sağlık.
iyi bak kendine,
sevgilerimle

Kuzununannesi dedi ki...

tatlım ne kadar guzel yazmıısnnn..ozledım senı nerelerdesın sennnn...ayrıca ellerıne ve emegıne saglıkk yıne harıkalar yapmısın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...