13 Ocak 2012 Cuma

Mola

"Neyin feryadi ile başlar Mesnevi'sine Mevlana, doğduğu topraklardan kopuşunu, hayat dediğimiz bize ayrilan zaman dilimindeki seyahatini, bir diyardan diğerine, bir sevdadan başka sevdalara gidişini anlatır Ney'in.
 Mercan Dede
''Engewal'' kelime kökenini ve tam anlamını bulamadım ama sözlükte gönül dilinde nefes demek olduğunu okudum.Tam olarak doğru mu değil mi bilemedim ama neden olmasın.

Ruhumun bedenime ,  ana isyanı .
İsyankarlık  herzaman zaferle sonuçlanır mı ?
Bilmiyorum ...


Yoo yooo mustsuzluğun , umutsuzluğuz yazısı değil bu .
Sadece herşey dursun istiyorum .
Gözlerimi açtığımda kaldığım yerden devam etmek .

Nereye aitsin ?
Bilmemek ve parçalarını bırakmak orda burda .
Yorucu , sıkıcı iç gıcıklayıcı.
Nevarki herşey sıradan olsa öylece basit.
Çözümlenemeyen denklemlerden ırak .
Hiçbirzaman sevmedimki matematiği .


Yüreğim büyüdüü büyüdüüü sığmıyor göğüs kafesime .
Uçan balon misali bomboş .
Kaybettim ordakileri . Arıyorum ya .. çaresiz , boşa  neyi aradığını bilmeden , nasıl bulacaksın ki .
Tek bir düşünce var zihnimde sessizce gitmek . 
Gitmek lakin ardımdakileride dondurup, döndüğümde bıraktığım gibi bulmak .
Ne garip haldir ki adını koyamadığım .
  Asosyal ??ı ıhh  , Münzevi?? ı ıhhh.
Dipsiz bir yalnızlık arzusu dolaşır fikrimde.
Ebedi olmayan geçici.
Sanırım yalnızlığım , gidesim geldi  .

9 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

Canimmm senin duygusallığın bile o kadar keyifli ki umarım sende cok keyifliydi dir

pelinpembesi dedi ki...

elifcim ,şimdi yazını bir taraftan radyo voyage dinlerken okudum. müzikte tam yazına göreydi sanki. hüzünlendim biraz...

tubitos dedi ki...

gitme bi yere ya :(

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

amannn elifimm ,bu duygusallığı haftaya hemen modaliza sen ve ben oturup kahveleri içerken konuşalım,yalnız değilsin hahaha:))
ciddiyim yalnız haberleşeli haftaya salı yada perşembe öğleden sonra buluşup tanışalım artık.yarın falan msjlaşırız.öpüyorum seni tatlım

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Hepimiz zaman zaman yalnız hissederiz boşlukta neysemi bunlar hep kısa süren donemlerdir... Sen de içindekileri çok güzel dile getirmissin...

reyhane dedi ki...

İyi miyiz?

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

tüm olumsuzlukları geride bırak...

Giz dedi ki...

İnsanın bazen gidesi oluyor ama bulunduğu yere kelepçelerle bağlı gibi hissediyor, nereye ait olduğunu bilemediğinde en güzel kendi kabuğuna çekilip iç sesini dinlemek oluyor.. Yazın çok hoşuma gitti, duygulandırdı ve düşündürdü beni tatlım. Gitmek isteyip de gidemeyen herkese...

Elifinelizi dedi ki...

Kokossh kelebek ;
keyfimiz olsun öyleyse.

Buket ;
aaaa bende sürekli dinlerim .
Kıyamam ben sana hüzünlenmeyelim gezelim seyrialem yapalım

Tubitos ;
Gidersem emin ol sizlerde yanımda olucaksınız amaninnn çok fena kanbağı oldu .

Eda;
Hehehee pek hoş oldu pek hoşş

Aysun ;
Allahtan arasıra yoksa hiç çekilir yanı yok doğrusu .anlatabilmek , anlaşılmak hehee ne mutlu

Reyhane;
süperizzzzz.

Zeynep ;geride 2011 de bıraktım gitti

Giz;
Canım benim senin yorumununda yazımda farkı yok harika dile getirmişsin .
öylese şerefineeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...