18 Kasım 2011 Cuma

Kutu kutu , hapşuuuu

 Geleneksel bir yılsonu , 5 duyusuz kalma günlerine hoş geldiniz.
Bir nevi günlük niteliği taşıyan blog sayesinde 2010 yılına veda ederken yatak döşek yattığımı okudum geçenlerde.  Okumaz olaydım , çağırdım resmen aksırıkları. Neyseki şu grip aşısı sayesinde sosyal hayatıma sürünerekte olsa devam edebiliyorum. 

Yine bir B.Ö projesi .

 Sevgili Sünter'in çok sevdiği Yasin için siparişleri.
Günki onlar için çok özel söz nişan birarada.

 Gelin hanımın cicileri bu kutuda ulaşıcak kendisine.

 Tabi organizasyona katılıcak konuklarda unutulmamış.

 Bu kutuların içinde türk lokumu ikram edilecek.

 Ne hoş bir fikir değil mi?
Çoookkk uzak diyarlarda  , yaban topraklarda türk adetleri.


 Sadelikten vazgeçmeyenler.

 Yüzük yastığı.

İğne yastığı.
Allah mutluluğunuzu Daim etsin Funda & Yasin.
Süntercim seni tanıdığıma çok mutlu oldum . Umarım bir gün kahve keyiflerimiz olur.
Sipariş detayları için bir tık.

İyi bir haftasonu olması dileğiyle.

Bu arada Pazar günü Bursada ilk motocross parkurunun açılış organizasyonuna katılmayı canı gönülden isteyenler !! başta ben ! kendimi toparlayabilirsem.
Tüm Bursalılar davetlidir. Pist Gürsu ilçesinde . Kime sorsanız gösterir hehehee 
Görüşmek üzere vitaminlere devam.

15 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şık olmuş çalışmalarınız ellerinize sağlık mutlulukları daim olsun

Sevdiye dedi ki...

Çooook geçmiş olsun, yine döktürmüşsün Elif :)

Pembe Yastık dedi ki...

Geçmiş olsun..
Çalışmanızı çok beğendim.Şık bir takım olmuş, elinize sağlık...

AsOrTiK dedi ki...

çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
çalışmalar çok zarif, hepsi birbirden şık, eline sağlık.
motocross organizasyonuna katılmak isterdim, özellikle eşim bayılırdı:)) ama hafta sonu istanbul'dayız. başka bir organizasyonda görüşmek üzere, hoşçakal...

Noblesse dedi ki...

geçmiş olsun Elifcim, inşallah biran önce iyileşirsin, yaptıkların harika, ellerine sağlık.

tubitos dedi ki...

eliffff bayıldım yaa nasıl bir asilliktir o. bak bak doyamadım o güzelim lokum kutularına, isim kartlıklarına bayıldım maşallah sana yaaa

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ama ya :D

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

herşey süper görünüyor..

motocross mu, kardesim ve eşim birdönem baya motocross yaptılar. cok keyifli birspor gercekten.. ben de cok severim. piste cıkmışlığım yok o ayrı:D

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sen tek kelimeyle muhteşemsin. utanmasam, tekrardan söz- nişan- düğün yapıcam... tazeliycem yani...
tüm bu ürünlere sahip olabilmek için...
zaten gelinliğime doyamadım. yüzüğü çıkarıp, yeni evleniyormus gibi, gelinlik deneme fantazimde var :))

pelinpembesi dedi ki...

yaa biz evlenirken yoktu böyle güzellikler. tam gelin için ve çok zevkli olmuş. güle güle kullansın gelin...

Meyra dedi ki...

geçmiş olsun canım.biz everirken kimse getirmedi böyle güzel ciciler:((

Elifinelizi dedi ki...

Örgü çantam ;
teşekkürler, herkez mutlu olsun :)

Sedokız;
umarım geçer diyecektim ama halenn fenayım :(

Pembe Yastık;
Çok teşekkürler :D

Asortik;
teşekkür:)
İstanbulda güzel bir tercih haftasonu için . Bitmez bitmez bizim motor organizasyonları :) illaki

Noblesse;
hepsi , hepsi için teşekkürler .

Tubitos;
Çok teşekkürler canım , laf aramızda galiba bende çok beğendim hihihiiii

Sema;
teşekkürler

Aysun ;
iyimiş :D ben ise bildiğin tozun toprağın içindeyim

Zeynep;
Ahh canım ya inan bende şu düğün fotoğrafı olayından sonra , aynı düşüncelere sahibim , tazelesekte olmazmı acaba?? seneye 10, yılım benim ne hoş olurdu. Ama eşler ????

Buket;
değilmi, şanslılar sanırım . Mutlu olsunlarda :)

Meyra;
Teşekkürler
ahh ahhh nerdeeee :(

biyasimadahagirdim dedi ki...

geçmiş olsun..

Giz dedi ki...

Ah Elif'cim ben evlenmeden bu kadar güzel ve elit tam aradığım gibi şeyleri neden bulamadım nerelerdeydin? ne nişan yastığım oldu ne çeyiz kutum! o dantellere incilere bayıldım bittim ellerine sağlık bana olmadı Dilem'e mutlaka yapacağım tatlım :))

EflHatun dedi ki...

merhabalar! Blogu sünter hanımın blogundan keşfettim, ne kadar güzel bir set olmuş bu böyle.sünter hanımın anlattığı yasinin fundası misali benim babamların da keyfi çıkar da çağırırlarsa insallah bir söz-nişan var ufukta.. bunlara bayıldım. acaba böyle bir setin fiyatı konusunda bana bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim.
Bilgilerim:

benimdebirblogumolsun.blogspot.com
blogununsahibesi@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...