9 Mayıs 2011 Pazartesi

Harley Man ile ..

bahçendeki leylaklar gibi misss kokulu annem

Gönülden yudumlanan damlasakızlı Yunanistan anıları ,

Doğanın sunduğu nimetlerin farkındalığı,

 Üzerinde tek bir tanecik kalmayana kadar sabırla, azim ve kararlılığı

Bir tomurcuk için gözüne baktığım çiçeklerime inat , kendi kendine nasılda coşan bitki örtüsüne olan merak ,


Küçücük bedeni ve sınırsız hayal dünyasındaki kahramana dönüşen Harley Man
(Ses ve heybetinden korkulan Harley Davidson'a  alternatif SYM scoter )


Motor kardeşliğini minik parmaklarla ifadesi

Yanar ,döner havaya nispet baharın habercileri.

Kısa süre sonra meyvaların yerini alacağı , geçici güzellik.

'Şifasımı ? lezzetimi? hangisi ağır basar acaba' düşüncesi

Üzerimize yağan tomurcuklar altında uzayıp giden , birbirine karışmış güzel gün,
Nekadarda anlamlısın.

Bütün günleri ,senin için anlamlı kılmak , sana layik olabilmek Annem

10 Mayıs kutlamalarının heyecanı .
Ne mi kutlanıyor ?
Süpriz :))

7 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

maşallah canım, minik yakışıklının o şeker parmakları tam yemelik maşallah, çiçekler doğa bir harika =) 10 mayıs ı da merak ettik şimdi =)

Sevdiye dedi ki...

Merak ettim şimdi
ama tahmin ediyorum sanki :)
Ben'de Sana demeycem ne tahmin ettiğimi ;)

pelinpembesi dedi ki...

AHH ELİF NE GÜZEL BİR AİLESİNİZ!!
ATLAYIN MOTORUNUZA DA BİZE DE GELİN BİRGÜN :))

Banuca dedi ki...

Merhaba...
Fotoğrafların güzelliğine daldım gittim, minik motosikletçiye hayran kaldım, biraz daha dolaşıp kaçacağım :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ne güzel bir post hazırlamıssın. Fotoğraflar çok hoş. Sonunu merak ettim.

Adsız dedi ki...

harikalar canımesra

cecilia dedi ki...

insan kendini daha mutlu hissedebilirmi? her bir ayrıntıda keyif dolusu bir yaşam gizli, ne güzel bir ailesiniz, o motorda gitmek vardı maviliklere..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...