8 Nisan 2011 Cuma

Uçtu, uçtu 40 uçtu

Sabahları bu manzarayı kaçırdığımı görünce , güneşin doğuşunu izlemek için mümkün mertebe saat 6,30 da günü başlatmayı düşündüm . Ne kadar yapabilirim orası tartışma konusu. Gün erken başlayınca ne çok şey sığdırılabiliniyormuş.

 Düngeceye karışan ınga sesleri . Daha hayata adepte olamayan Ayşenaz. Annesi artık ona Ayşegaz diye seviyormuş . Yavrum yazık öyle çekisi var ki. Yurtdışından özel getirilen ilaçlar bile fayda etmemiş. Çığlıklarla başlayan gece , çığlıklarla sona erdi. Buda 40 yumurtası :)


Bu haftayı ziyaretlerle geçirdim . Noktayı Zeynebimin kahvaltı sofrasında koydum. Sohbetle karışık öyle tüketmişimki , kımalıdamaya halim kalmadı.

Hava şahaneydi. Yürüyüşümü müzik ile süsledim .Bahar bütün güzellikleriyle örtüsünü sermiş herbir köşeye. Bende bu nimetlerden yararlanıp küçük bir demetle çaldım kapıyı. 
Yüzümü yakan ilk güneşin azizliğiyle, tatlı bir rehavetide koyup cebime bitirdim keyifli günümü
Herkese soğukda olsa , sıcak ve keyifli bir hafta sonu diliyorum

11 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Elifcim, manzaran harika. Sanki İtalya'da ara sokaklarda, evlerin herbiri, kendine has bir koku ve sıcaklık barındıyor. Müzikte arkadan geliyor. :) Güzel bir haftasonu diliyorum.

cecilia dedi ki...

güneşin doğuşunu izleyerek güne başlamak, arkasından güzel ve doyumsuz lezzette bir kahvaltı dost sohbetiyle beraber.. sonra baharın getirdiği nimetlerden nemalanmak bir demet çiçek gibi :) daha ne mutlu ederki insanı :)

CMOS dedi ki...

çok güzel vakit geçirmişsin aklım şahane kahvaltıda kaldı:P

Mehlika Yıldırım dedi ki...

bence de bu manzara için sabah erkenden kalkmaya değer =) bu arada 40 yumurtası çok şeker görünüyor,sohbetle zenginleştirilen sofralarda tüketim de fazla oluyor farkında olmadan =) afiyet olsun canım

Adsız dedi ki...

Ne gÜzel kahvaltı masası
sevgİler

Adsız dedi ki...

ÇİÇekler Çok güzel gÖrÜnÜyor
esra

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Zeynep;
Manzarayı öyle geç farkettimki inanamazsın . Zaten en güzelide o değilmi her bakışta başka başka yerler

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Cecilia;
Sorma bahar sarhoşu oldum sanki,
kafam hala iyi:)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Cmos;
Ahh gel şekerim ,beklerim. hazırlarım ben sana aynısını :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

uyuyarak neler kaçırıyoruz aslında

rahmetli annanem derdi hep

güneşi üzerine doğdurma, kısmetler sabah dağıtılır, uyuyarak kısmetlerini kaçırma.

ve illaki sabah namazından sonra hava buz gibide olsa camı ve sokak kapısını açardı bir süre ki kısmetten nasibimize düşeni alalım diye

Büyüklerin vardır bi bildiği elbet

Bu arada kahvaltı sofrası harika. kim bilir ne güzel bir sohbet eşiliğik etmiştir o sofraya :)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili; Muhabbet sofrası
Yaa değilmi ? Büyükler ne söylerse doğrudur ya çağu zaman .
Hakikaten sohbet doyumsuzdu . Çünkü bir anneanne vardı . düşünsene yaşanılmışlıkları tecrübeleri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...