15 Mart 2011 Salı

Köklü değişiklikler




Bu ve benzeri çok fazla fotoğraf var makinamda .
Nedenmi?? Açıyı ayarlamaya uğraşıyorumda o yüzden . hava ısındı ama ben hala üşüyorum bir yandan. Çünkü sevgili mankenim Layd artık mankenlik yapamıyacak bir süre aramızda olamıyacak rahatsızlığından ötürü. Ne diyebilirimki böyle postlarda yayınlamak varmış şu hayatta hemde gönül rahatlığıyla . 
Yaşasın  savaşı biz kazandık , Yaşasın blog kardeşliği.
Ve işte huzurlarınızda
Görkemli bir giriş olsun istedim:) Bari şanımız olsun.
Biriken çalışmalrımdan biri . Evde kalan kumaşları değerlendirme desek daha doğru olur. 

Dikili bir halde bekleyen tuniği yakasına biraz hareket kattıktan sonra anca giydim. Değişik kumaşlar kullanmayı seviyorum koyu renkli krokodil desenli süet açık renk düz süet.
( Biraz şişkolaşmışmıyım ben :( hep o pofuduk krepler yüzünden . pişman değilim yine olsa yine yerim.

Aslında bir burda kalıbı fakat , kalıbın öyle dışına çıkmışımki . yinede söyleyim 2010 Mart sayısı model 112 (gelinlik için hazırlanmış bir kalıp)
Saç modeline takıldım şu sıra gelişi güzel toplanmış saçlar toprak tonları ve sade makyaj . hmmm seviyorum galiba.,
bu arada bişi dikkatimi çekti , kelime molalarını gülerek değerlendiren ben niye hiç gülmemişimki  acaba . Çok mu heyecanlandım ki . ahahahah çok komik. 

Köklü değişklerle dolu bir gündemdi . biliyorum hissettiklerinizi yazmama gerek yok.
Benim içinde öyle oldu .
Umalımki herşey düzesin.

4 yorum:

antiparadiqma dedi ki...

Dönüş muhteşem olmuş tabi, kabul etmek lazım :) gönül rahatlığıyla kısmı önemli, bence geç bile kalınmış ;) Layddan ne eksik ne fazla ;) özledmmmmm

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sevgiler canım çok hoş bir bluz olmuş ellerine sağlık sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Antiparadigma:)
yüreklendirdiğin için çok mersi.
öylesine alınmış ve uygulanmış bir karardı aslında ama önemi büyük oldu:)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Örgüçantam;
Teşekkürler Hatice ablacım bende severek giyiyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...