3 Mart 2011 Perşembe

B 12


Sanki bu günlerde üzerimizde karabulutlar var .  hiç bitmeyecek kaoslar. Herkes öyle gerginki kardeş kardeşe , hatta savunmasız bir canlının hayatına kastediyor. Bazen haberleri izlememek konusunda kendime söz veriyorum. Ama bizi neler beklediğinin merakına yenik düşüyorum herseferinde.
Şimdi bu harfler sıralanırken ard arda kendimi öyle yalnız hissediyorumki , bilgisayarımın canı gitti. Meğer blogcu arkadaşlarım yaşıyormuş içinde, hernekadar kumaşlarla uğraşırken unutsamda içimdeki boşluğu  , sanki bir sessizlik var gibi. Biliyorum sabretmem gerekiyor.
Birde bugünlerde açlık duygusu  saldırısına mağruz kalıyoruz. Allahım doymak bilmiyorum hayatımın rekokuru kırarak  6 tane anne poğaçası yiyerek tescilledim. Merak etmiyecekmişiz 15 gün sonra normale dönüyoruz kızlar.
Ya şu unutkanlıkmı desem , beyindeki yoğunlukmu desem  artık ondan kurtulmak istiyorum. Sabah akşam tükettiğim B 12 ler bile kafi gelmiyor. Çaresizim çünkü unutkanım. hmmm çaresizim çünkü çok düşünüyorum ,beynim şeker yakıyor,(şeker ile çalışıyor  ya????) ve içtiğim sıcak çikolatalar ,tükettiğim tatlılarla yaşamımı sürdürüyorum :) mutlumuyum ?? kesinlikle  EVET
Allahtan not alma gibi bir özeliğim var , çok sağlıklı olmasada önemli şeyleri boyuyorum kağıtlara..

Ve yine başa dönüyorum . Acaba kaç dostuma ulaşacak yazdıklarım. Yine yalnızlık:( 
Neyse ben şimdilik çalışmaya devam edeyim. içimdeki isyanı susturmaya


8 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Burdayız, hüzün yapma:))
o kadar çok poğaça da yeme, sonra benim gibi diyet yapıcam diye göbeğin çatlar:)))
Şaka bir yana evden kovulmuş gibi olduk değil mi? Yılmayalım ama post girmeye ve yorum yapmaya devam. Yakında düzelir.
Sevgiler...

Elifinelizi dedi ki...

Ne güzel yorum yazabilmek ne mutlu oldum:)
kesinlikle haklısın yılmak yok devam ben birazcık pesetmiştimki bu gün yeniden yazmaya başladım

sünter dedi ki...

beynin cikolyatayla calisiyor.:))
evet evet benimkiside kesinlikle öyle. Acikincada cikolataya acikirim zaten:))
Son zamanlarda ne cok duyar oldum unutkanliktan muzdarip olani...Aman diyim beyin eksersizlerini atlamayin. Belkide her seyi fazlaca not almamak lazim he ne dersin?

Elifinelizi dedi ki...

Hangi yolun doğru olduğunu tam olarak bilemiyorum . kesin bildiğim bişi var ama :) çikolata aşkı

Unknown dedi ki...

çikolatalara devam evet sonunda mutlu olmak var ya :)) burdayız canım dert etme sevgiler güzel hafta sonları :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sana hemen Parmaton vitaminini önerebilirim. Eczaneye sor sana anlatacaktır. Hiçbirşey unutmuyorsun, gayet berrak bir zihin, enerjik oluyorsun. İçinde ginseng var :) Bir sor bakalım. Türkiye deki vitaminler yetersiz. Bu İsviçre'nin.

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Burcu;
canımsın. çikolatalarla teselli ediyoruz kendimizi:)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgili Zeynep;
Ne güzel bir haber vermişsi. hmm doğrudur son zamanlarda yaşadıklarımıza bakarsak ilaçların yetersizliğinide normal karşılamak lazım en yakın zamanda bilgi edineceğim . Çok teşekkür ederim canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...