1 Aralık 2010 Çarşamba

21,11,2010 Enduro

Geçtiğimiz haftasonu yaptığımız gezinin resimlerini bilgisayarımdaki sorun yüzünden ancak yayınllayabildim. Birde belgesel tadındaki :) videolarımız varki ;kısa süre sonra onlarıda izleme şansınız olucak. Şimdiden iyi seyirler...

Rota:Misi Köyü - Gökçeören Köyü - Tuzaklı Mesire Alanı - Hüseyin Alan - Ketenli Yaylası - Aras Deresi

Yine bir pazar keyfi. Misi köyünde sıkı kahvaltıyla başlıyor bu güzel gün .
Dere o kadar yakınki elini uzattığın anda buzgibi suya dokunabiliyosun. Su sesi , ördekler ve mis gibi gözleme kokusu.Kesinlikle pazar kahvaltısı için uygun bir yer. Çay mükemmel gözlemede gitmek isteyenler için adres 2, gezi fotoğraflarında.

Gökçeören köyüne tırmanırken manzara harikaydı. Galiba bu cümleyi çok kullanıcam.

Gökçeören köyünü geçtikten sonra yolumuz oldukça bozuldu. Motocross tecrübeli eşim gayet rahat
görünüyordu ben ise herseferinde yolun bittiğini sanıp büyük bir panik yaşıyordum. O yollar hiç bitmedi hepsinin bağlı olduğu mutlak başka bir yol vardı.

Rakım 1400 olduğunda ciğerlerime işleyen çam kokusunu anlatmam çok güç.Vede serin havayı:) Tuzaklı mesire alanına ulaşmak üzereydikki karşımıza yayla gibi düzlükler ve çeşitli bağ bahçe çıktı.İnsanlar güzel havayı fırsat bilip çeki düzen veriyolarlardı topraklarına .Yüzlerindeki ifadeden hakkımızdaki düşünceleri okumak mümkündü.(delimi bunlar !!ne arıyorlar burda ?)

Yolda çekilesi o kadar çok fotoğraf vardıki ne hafızam nede şarjım yetti. Nereye baksan ayrı bi güzellik . Gerçekten insana yaşadığını hissettiren bi güzellik.
Bu arada tırmanmaya devam ediyorduk .
Tuzaklı mesire alanında bir mola verdik . Onunla ilgili videolar yakında.
Rotamız Hüseyinalan
Hüseyinalanı malesef istila etmişler . Çok fazla ev olmuş artık. Ne yalan söyleyim kızdım kızmasınada doğayı heryeri kirletiyoruz diye , kıskanmadımda değil .

Uludağ yoluna bağlandığımızda eşimin* atv ve motorcross * çu arkadaşlarıyla karşılaştık .(onların adı yok böyle anılmakla gurur duyuyorlar) Zorlu Volfram mağdenleri etabı yapmışlar . Şömine başında bol miktarda B12 vitamini alıyorlardı:) bir çay molasından sonra yola devam.

Ve işte günün kahramanları....

Bu da kahramanlarımızın  gölgesi....

Moladan sonra  karanlığa kalmamak için saat ayarlaması yapıp yeni güzergahı belirledik. Ketenli yaylası ordanda
Aras deresi.

Ketenli yaylasından sonra geri dönüş yolumuz aynı olucağını öğrendiğimde biraz hayal kırıklığı yaşadım. Sürekli yeni yollardan geçmek daha heyecan vericiydi. Sonrasında eşimin aklına alternatif bir güzergahın olduğu geldi. Dönüş yolumuz Soğıkpınar Köyünün içine kestirmeden giden patika olucaktı .

Gökçeören  Tuzaklı arası Bursa Manzarası.
Bu nasıl bir yer . Halbuki 1 saat önce şehrin trafiğinde boğuşuyorduk.Müthiş bir sesszilik bol oksijen . Herşey yabani.Kelimelerin bittiği an.
Değermiş bu kadar yola bu manzara karşısında.
Hakikaten anlatılmayıp yaşanılası yerler.

Dağlar dağlar..........
Sonunda geldik gezimizin son durağı Aras deresine. Bu derenin şöyle bi özelliği var , tamamiyle karsuyu olmasının yanında ; sıcak yaz günlerinde deli gibi motocross ile bu dağlarda gezen eşimin ve arkadaşlarının mola yeri . Düşünsenize ;suyun berraklığı mükemmel aynı zamanda soğuğuda.
Artık hava kararmak üzere ama ben farkında bile değilim tabiki .Allahtan birileri varki yanımda bu yollardan ayrılma vaktini iyi bilen.

Bu karelerde tatlı niyetine .

(Kestirme yolu kapatmışlardı bende artık korkmaya başlamıştım. Çünkü yol çok uzundu ve hava kararmaya başlamıştı bile . Ağaçların arasından ha çıktı çıkacak ayı , tilki ,domuz vsss derken sonunda medeniyete ulaştık:) öyleki soğuğu bile unuttum.)

Muhteşem bir gün ve mutheşem günün batımı....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...