6 Kasım 2010 Cumartesi

Yeni Bir Başlangıç

Bu gece hayatında yeni bir başlangıç yapacak olan Gözde'ye mutluluklar..



Termin süresi 15 gün olan nişan hazırlıklarında aciliyetli durum söz konusu olunca , geceli
gündüzlü bir çalışmanın sonucunda 3 günde teslimat yapılabilindiğini tecrübe edinmiş oldum.


Tabi yorucu bir tecrübe oldu ve diğer siparişlerin önüne geçince ufak tefek karışıklıklara sebebiyet verdi.



Ama yinede hazırladıklarımı gören insanların yüzlerindeki mutlu ifade bütün yorgunluğumu unutturdu bana .


Bu sebep ile hafta sonunu tatil ilan ediyorum kendime..




ÜRÜNLER HAKKINDA BİLGi
Yüzük ve toplu iğne yastığında şantuk dokusu yüzünden sürekli tercih ettiğim saten kumaşı fransız güpürleriyle şımarttım. Tavuskuşu tüyünün nazarı önlediği söylenir , bence otantik bir hava kattı romantizme. Toplu iğne yastığının iğnelerini kendim seçiyorum ki onlarda çiçeğimin tohumlarını oluşturuyor. Kitap ayraçının kumaşı tamamiyle damask desenden oluşuyordu farklı noktalardan kesince herbirinde ayrı bir şekli yakaladım. Tercih edilmediğinden dolayı isimleri hat ustasında değilde daha düz bir yazı olarak hazırladım. Bu arada güllerimi çok seviyorum tamamiyle ürünlerde kullandığım kumaşlardan oluştuğu için bütünlüğü sağlamış oluyorum. Anı defteri ve kalemdede kombin tüyleri , gülleri kullandım.Ve işte sonuç...

1 yorum:

nurece dedi ki...

bu nasil bir güzelliktir,tasarimlariniz süper,hepsi birbirinden güzel ,emeginize saglik ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...