11 Kasım 2010 Perşembe

Yüksek Yüksek Tepelere ......


Yıllar önce kendi kına gecem için diktiğim elbisem. Kumaşı tafta olarak seçmişim . Sebebini bilmiyorum . Renk herzamanki gibi kırmızının tonlarından . Yan tarafından uçuşan organze kumaşla hareketlendirmişim.

Annemin çeyizim için hazırlattığı mutfak takımlarını işleyen bayana işletmiştim elbiseyi . Çizimlerini kendim nakış dergilerinden bulmuştum . Nakış ile ilgili bilgim yok aslında , ama bu çiçek motifini osmanlı lalesine benzettiğim için tercih etmiştim.
Ne kadarda heyecanlıydım o elbisenin içinde.....

Kardeşimin bu yıl olan kına gecesinde severek giydiğim elbise. Kumaşı alırken zeynebim çok ısrar etmişti güzel olabileceği konusunda. Elie Saab 'a ait desenleri hint ipeğiyle birleştirdim.

Dekolteyi tül yardımıyla daha mütevazi bir hale getirdim. Ve son olarak altına aldığım fuşya beyaz krokodil ayakkabılarımla hazırdım bu önemli geceye . Her şey gönlümüzce oldu.

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kendi kınanda giydiğinin çok otantik de bir havası var çok şıkkendi emekleriniz sonucunda ortaya çıkması değerini artırıyor.

renkli olanın da kumaşına bayıldım.ellerine sağlık.

tuba can dedi ki...

nefis olmuş ellerinize sağlık

sugli dedi ki...

bayildim ben buna! satmayi dusunurseniz almak istiyorum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...