10 Kasım 2010 Çarşamba

Diş ... Diş Hekimi ... Diş buğdayı


En sonunda şiddetle ertelediğim , ama kaçamadığım randevuma gitmek zorunda kaldım bu gün.
Giderkende şu sevimli dişçiği hediye etmek üzere yanıma aldım. Aynı zamanda aile dostumuz olan diş hekimim ; Gördüğü en sempatik dişlerden biri olduğunu söyledi . Demek ki daha öncede sempatik dişler görmüş kendisi . Ama bu konuda fazla soru sormadım çünkü birazdan olacaklar konusunda oldukça endişeliydim ....Neyseki kısa sürede çözüme ulaştıktan sonra mutlu mesud evime döndüm..
Aslında bu ürünü bebeklerin diş buğdayı olarak hazırlamıştım. Biraz farklı bir alanda kullandım .. Yinede konsepte çok uygundu:)) Artık gelen çocuklar (yada yetişkinler) bu sevimli dişi görünce azda olsa endişelenmeyi bi kenara bırakıp , mutlu olurlar belki ....

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ayy bu ne şeker bir diş böyle bayıldım bir dişçiye verilecek en güzel hediye bence ellerine sağlık.

Elifinelizi dedi ki...

Gerçekten sevimli bir yanı var değilmi. Aslında bebekler için tasarlandı fakat bu yönlü kullanmakta hoş bir anı oldu.
Teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...