31 Ekim 2010 Pazar

Finfin Ev Elbiseleri


Bugün güneşi fırsat bilip uzun uzun yeni çekimler yaptım . Yarından itibaren son halleriyle yayınlamayı düşünüyorum. Haliyle çalışma odam ve diğer odalar bi anda darmadağan oldu. Çekimler esnasındada kafamda bir sürü ,hala hayata geçiremediğim hatta yazıp çizemediğim fikirler . Baktım ki bu kafamdakiler yüzünden hiç bir şeye konsantre olamıyorum , hemen yanıma defterimi kalemimi aldım , başladım minik minik notlar almaya .
Sandıktan kumaşlarımı çıkardım . Sandık diyorum ama bildiğiniz çeyiz sandığı anlamında değil . Hoş ananemin annesinin çeyiz sandığımış fakat ben eskiye olan tutkumdan dekoratif bi aksesuar vede kumaşlarımı toplaması açısından dolap olarak kullanıyorum. (Bu arada resimdekinden bahsetmiyorum) Neyse daha önceki yazımda
bahsettiğim yazlık olarak hazırladığım ve havalar soğuyunca yarım kalan finfin ev elbiselerini kışlık versiyonunu uygulamaya karar verdim. Ee pek tabi vazgeçilmezim pazenlerin başında aldım soluğu . Şimdilik dantellerle bir araya geldiler. Ama aklımda ponponlar , püsküller bir sürü detay var. Yakında çizimleriyle ve akabinde asıllarıyla huzurlarınızda olucaklar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...