20 Ekim 2010 Çarşamba

Dünden Bugüne 2000 - 2010/2

Çalışmalarımı yayınlamaya devam ediyorum.
Hem elbise hemde tunik olarak hazırladığım kendinden pileli kumaşı olan elbiseyi yine aynı kumaştan yapılmış kolye ile tamamladım.
Bazı çalışmalarımın üzerinden uzun zaman geçtiği için hikayesini pek hatırlıyamıyorum.




Yarasa kollu ve göğüs korsajlı tuniğin en sevdiğim yanı kumaşının rengi ve deseni.
Fakat başka kumaşlarda da bu havayı yakalamamız mümkün pek tabi . Çünkü size bu kumaşı temin etme şansım yok .Yine sandıktan çıkartılan naftalin kokulu kumaşlarımdan biri...



Finfin Ev Elbiseleri.

Sıcak yaz günlerinde 100% pamuklu poplin kumaştan ve elimdeki malzemelerden hazırladığım ev elbisem.
Aslında bunun için özel bi kreasyon hazırladım. Fakat yoğunluk sebebi ile ve kışın erkenden gelmesiyle finfin elbiseleri çizimlerde kaldı.
Baharda siparişler doğrultusunda çalışmalarımı yayınlayacağım .



Eski elbiselerimden biri . Yakın bi arkadaşımın düğünü için hazırlamıştım. Yine danteller ve pamuklu kumaşlar kullanmıştım . Galiba biraz rahatıma düşkünlüğümü ön plana çıkarmışım. Saç tokası olarak , elbiseyle bütünlük sağlaması adına kendi kumaşını ve tüyleri tercih etmiştim.



Rengine ve yine rahatlığına hayran olduğum elbiselerimden biri.
Elbiseyi saten kumaş kemer ile kullandım ilk zamanlar. Daha sonraları çok beğenerek aldığım rugan kemerlede uyumunu görünce ... Böle alternatifli parçaları dahada çok seviyorum.



Bir plaj elbisesi daha .Kuruma süresi 5 dakika.




Üç parçadan oluşan özel bir kıyafet . Gözdelerimden biri .Biraz fazla abiye olduğu için malesef bu şekilde çok sık kullanamıyorum. Fakat korsajını kotlarla yada bluzu , eteğinide yine dolabımdaki daha spor üstlerle değerlendiriyorum. Ama özel bir davette çok rahatlıkla sade ve şıklığı yakalamak istiyorsanız bence uygun bir seçim olabilir

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şıklar defilede gibi hissttim kendimi:)) kırmızıya bayıldım ellerine sağlık

Elifinelizi dedi ki...

İlginiz için içten bi teşekkür.:)

Elifinelizi dedi ki...

Benimde favorilerimden biri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...