17 Ekim 2010 Pazar

Dünden Bugüne 2000 - 2010

Yıllarca sürekli bişiler üretip durdum.
Kullandım , beğeni topladım , takdir edildim . Bazende kimi profosyonel kimi amatörce eleştirildim.
İş hayatında olduğum süre boyunca , huzuru yine iğne iplik başında buldum.
Artık hayallerimi gerçekleştirme zamanı geldi.
Evet bu gün itibariyle sizlerle yıllar içinde yapmış olduğum çalışmalarımı paylaşacağım. Yaptıklarımın bir kısmını dağıttım , bir kısmını hediye ettim . O yüzden fotoğraflayamadığım o kadar çok şey var ki . Bunlarda elimde kalanlar.


Sevgiyle çalışmaya merhaba......


Sene 2001 kot elbisler tavan yapmış . Bende bir doğumgünü partisine davetliyim . Aman allahım şimdi ne olacak . Geziyorum geziyorum aradığımı bulamıyorum. Ki o zamanlar şimdiyi düşündüğümüzde , yeni açılan alışveriş merkezlerini , öle çok fazla altarnetifim yoktu . Kumaşlar( o dönem ihraç fazlası öyle kumaşlar buluyordumki ) , kalıplar çıkarıldı ortaya . Öle sade olmaz biraz ışıltı katalım (savoroski mi o zaman nerdeee) kum boncuklar tek tek işlendi. Sonuç olarak hala dolabımda itinayla sakladığım , dört mevsim kullanabileceğim bir elbisem oldu .
Elbiseyi alternatif olarak bluejean hikayesindeki kot eteklerimde kullandığım uygulamalarla hazırlamayı düşünüyorum. Bilginize...
Bu büstiyerin kumaşını çok severek almıştım . Malesef şimdilerde bulmam zor gibi gözüküyor. Ama alternatif olarak bu yılın modası leopar desen yahutta lacivert beyaz çizgili bi kumaş kullanmakta hoş olabilir. Dilerseniz.


(Takılarda kendi çalışmalarım . Fakat kıyafetlerle genelde kombin değildir .
Teşhir amaçlı olup mankenciğimin boynu boş kalmasın diye düşünülmüştür.)

Yukarıdaki elbiseyi plaj elbisesi olarak hazırladım ve çok rahat kullandım. Fakat istediğim gibi fotoğraflayamadım. Alt kısmını şalvar gibi birleştirdim yandan derin yırtmaçlar bıraktım. Anlatmak güç oldu sanırım . Mayo , bikini renginize göre çalışabilirim. Dilersenizde daha detaylı bi fotoğrafla aydınlatabilirim.

Meşhur eşimin eski kotları :) ve benim satın alıp , bileğime kadar uzandığı için hiç kullanamadığım eteğime ait kumaşın birleşimi.



Önce kumaşa vuruldum.
Hep böyle başlar hikaye
Ara mevsim düğünlerinde kollumu kolsuzmu derken kaybolup gittiğim , sonrada minik dantel kollarda kendimi bulduğum örneklerden biri (derin dekolte kullanamayanlar için bir altarnetif)
Kolyelerime genelde ad koyardım . Sanki ruh gelirdi o zaman boncuklar inciler daha bi ışıldar.
Tanıştırayım ; PITIRCIK

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerinize sağlık canım hepsi birbirinden şık olmuş. sevgiler

Elifinelizi dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...