19 Eylül 2010 Pazar

Hoşgeldin Eymen bebek


Aramıza yeni katılan minik elli eymen bebeğin kendine özel , yeni cicileri...Yaz bebeği olduğu için temayı deniz olarak düşündüm . Ürünler iki parçadan oluşuyor ; bebişimizi yatırmak durumunda kaldığımız zamanlarda rahat etmesi için tasarlanmış ped ve ihtiyaçlarını koyabileceğimiz seyahat torbası. Tek sıkıntı hayal ettiğim renk ve desenlerde kumaş bulabilmem, bazen gerçekten sorun olabiliyor . Sanıyorum yarın kumaşçıları talan ediceğim yine. Biran önce malzemelerime kavuşup başlamak istiyorum, bitmiş halinide yakın zamanda yayınlayacağım.

Aslında bu arada bi tişört dikip süsledim . Henüz fotoğraflayamadığım için yayınlayamadım. Onunda enteresan bi hikayesi var . Hikayeside fotoğrafıda en kısa zamanda ,burda...

1 yorum:

zeinepuu dedi ki...

tshirtünüzün de fotograflarını hala bekliyoruz.
ve güzel bebeğin tasarımlarını heyecanla bekliyoruzzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...